Bogføring, momsindberetninger samt udarbejdelse og indberetning af selskabets årsrapport.
Hvis ikke du har den store indsigt i bogføring og regnskab, så flyt funktionen til vores adresse. Slip for alt papirarbejdet og koncentrer dig i stedet om at udvikle din virksomhed og få markedsført produkter og ydelser.
Virksomhedens overskud vil stort set altid være mere afhængig af en positiv udvikling I omsætningen, end et unødvendigt tidsforbrug for at opnå den størst mulige besparelse I regnskabsfunktionen.
Vokser virksomheden sig efterhånden så stor, at det vil være økonomisk fordelagtigt at ansætte en bogholder på fuldtid, oplærer vi gerne vedkommende i alle de områder, som du måtte ønske. Det kalder vi ”omvendt outsourcing”, da regnskabsfunktionen så flytter tilbage i virksomheden.
Vi tilbyder udarbejdelse af virksomhedens officielle årsrapport, herunder den nødvendige skatteberegning, uanset om det er et A/S eller et ApS.
Via vores regnskabsprogram kan vi ligeledes sørge for indberetning af digitale årsrapporter til Erhvervsstyrelsen.
Såfremt virksomheden har en statsautoriseret eller registreret revisor tilknyttet, samarbejder vi gerne med vedkommende om opgaven, så den udføres mest hensigtsmæssigt til gavn for jer som virksomhed.
Ønsker du at stifte et selskab, så kontakt os endelig for et tilbud herom. Vi sørger for udarbejdelse af alle lovpligtige dokumenter og en efterfølgende korrekt registrering hos de offentlige myndigheder.
Vi slipper hverken dig eller dit nystiftede selskab, før alle forhold er på plads, og du er orienteret om alle relevante konsekvenser.
Tag kontakt til vores regnskabs og bogførings specialist, Camilla Dal Nielsen.
(+45) 26 21 28 39
cdn@hgadm.dk