Administration til Grundejerforeninger

Styring af grundejerforeningens bogholderi, kontrol af indbetalinger samt udarbejdelse af årsrapport

Kontakt os

Vi tilbyder følgende ydelser til Grundejerforeninger:

  • Administration
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Udarbejdelse af årsrapport
  • Deltagelse i generalforsamlinger
  • Og meget mere

Bestyrelsesrådgivning

Hvis I selv administrerer det praktiske i foreningen, tilbyder vi at fungere som sparringspartner for bestyrelsen. Opstår der udfordringer, tager I blot kontakt til os, så navigerer vi jer gennem sagen.

Priser for rådgivning varierer fra kr. 875,00 – 1.875,00 inkl. moms, alt efter opgavens karakter og kompleksitet.

Ovenstående ydelser kan vi tilbyde uanset om I har erfaring med professionel administration eller om i er selvadministrerende.

Administration

Vi kan være jer behjælpelig med administration af jeres grundejerforening, hvor vi står for alt lige fra betaling af fakturaer, opkrævning af grundejerforeningskontingent, løbende bogføring og opstilling af årsrapport. Administrationen kan skræddersyes efter jeres ønsker.

Ovenstående ydelser kan vi tilbyde uanset om I har erfaring med professionel administration eller om i er selvadministrerende.

Samarbejdspartnere

Vi indgår uforpligtende aftaler med samarbejdspartnere, hvis vi kan se, at det kan være en fordel for vores kunder. Alle aftaler evalueres kontinuerligt, ligesom vi lytter til vores kunders erfaringer med dem.

Skal vi klare jeres administration?

Tag kontakt til vores administrations specialist.

Camilla Dal Nielsen
Indehaver
(+45) 26 21 28 39
cdn@hgadm.dk

Få et tilbud her

Kontakt os

Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud eller hvis du bare har lyst til en snak.
Vælg et emne nedenfor.