Administration til Andelsboligforeninger

Opkrævning af boligafgifter, assistance overdragelser, beregning af andelsværdi

Kontakt os

Vi tilbyder følgende ydelser til Andelsboligforeninger:

  • Administration
  • Andelsoverdragelser
  • Udarbejdelse af årsrapport samt beregning af andelsværdi
  • Udarbejdelse af budgetter
  • Rådgivning og assistance med låneomlægning
  • Deltagelse i generalforsamlinger
  • Og meget mere

Bestyrelsesrådgivning

Hvis I selv administrerer det praktiske i foreningen, tilbyder vi at fungere som sparringspartner for bestyrelsen. Opstår der udfordringer, tager I blot kontakt til os, så navigerer vi jer gennem sagen.

Priser for rådgivning varierer fra kr. 875,00 – 1.875,00 inkl. moms. pr. time, alt efter opgavens karakter og kompleksitet.

Ovenstående ydelser kan vi tilbyde uanset om I har erfaring med professionel administration eller om i er selvadministrerende.

Overdragelse af andelsboliger

Er I en selvadministrerende andelsboligforening, som har en udfordring, når der skal overdrages andelsboliger, så tilbyder vi gerne at assistere jer med opgaven.

Vi har et omfattende erfaringsgrundlag med overdragelser og kender til alle de udfordringer I kan blive stillet overfor.

Der findes i dag en lang række love og regler, som bestyrelsen er pligtige til at overholde i forbindelse med andelsoverdragelser. Udgangspunktet for en god overdragelse er en gennemarbejdet og effektiv overdragelsesprocedure.

Hvis I selv har mod på at stå for fremtidige overdragelser, hjælper vi jer gerne med at udarbejde denne procedure, samt oplære jer i hvordan det gribes an i praksis.

Vi foretager ikke selv vurdering/flyttesyn i forbindelse med overdragelser, derimod har vi samarbejde med specialister på området og som vi har særdeles gode erfaringer med. Så hvis ikke I selv har en fast vurderingsmand, så kan vi via vores stabile netværk udføre arbejdsopgaverne for jer.

Ovenstående ydelser kan vi tilbyde uanset om I har erfaring med professionel administration eller om i er selvadministrerende.

Administration

Vi kan være jer behjælpelig med administration af jeres andelsboligforening, hvor vi står for alt lige fra betaling af fakturaer, opkrævning af boligafgift, løbende bogføring, opstilling af årsrapport samt beregning af jeres andelsværdi. Administrationen kan skræddersyes efter jeres ønsker.

Ovenstående ydelser kan vi tilbyde uanset om I har erfaring med professionel administration eller om i er selvadministrerende.

Samarbejdspartnere

Vi indgår uforpligtende aftaler med samarbejdspartnere, hvis vi kan se, at det kan være en fordel for vores kunder. Alle aftaler evalueres kontinuerligt, ligesom vi lytter til vores kunders erfaringer med dem.

Skal vi klare jeres administration?

Tag kontakt til vores administrations specialist.

Camilla Dal Nielsen
Indehaver
(+45) 26 21 28 39
cdn@hgadm.dk

Få et tilbud her

Kontakt os

Kontakt os i dag og få et uforpligtende tilbud eller hvis du bare har lyst til en snak.
Vælg et emne nedenfor.