Opkrævning af boligafgifter, assistance overdragelser, beregning af andelsværdi
Hvis I selv administrerer det praktiske i foreningen, tilbyder vi at fungere som sparringspartner for bestyrelsen. Opstår der udfordringer, tager I blot kontakt til os, så navigerer vi jer gennem sagen.
Priser for rådgivning varierer fra kr. 875,00 – 1.875,00 inkl. moms. pr. time, alt efter opgavens karakter og kompleksitet.
Er I en selvadministrerende andelsboligforening, som har en udfordring, når der skal overdrages andelsboliger, så tilbyder vi gerne at assistere jer med opgaven.
Vi har et omfattende erfaringsgrundlag med overdragelser og kender til alle de udfordringer I kan blive stillet overfor.
Der findes i dag en lang række love og regler, som bestyrelsen er pligtige til at overholde i forbindelse med andelsoverdragelser. Udgangspunktet for en god overdragelse er en gennemarbejdet og effektiv overdragelsesprocedure.
Hvis I selv har mod på at stå for fremtidige overdragelser, hjælper vi jer gerne med at udarbejde denne procedure, samt oplære jer i hvordan det gribes an i praksis.
Vi foretager ikke selv vurdering/flyttesyn i forbindelse med overdragelser, derimod har vi samarbejde med specialister på området og som vi har særdeles gode erfaringer med. Så hvis ikke I selv har en fast vurderingsmand, så kan vi via vores stabile netværk udføre arbejdsopgaverne for jer.
Vi kan være jer behjælpelig med administration af jeres andelsboligforening, hvor vi står for alt lige fra betaling af fakturaer, opkrævning af boligafgift, løbende bogføring, opstilling af årsrapport samt beregning af jeres andelsværdi. Administrationen kan skræddersyes efter jeres ønsker.
Tag kontakt til vores administrations specialist.
Camilla Dal Nielsen
Indehaver
(+45) 26 21 28 39
cdn@hgadm.dk